Gå til hovedinnhold
Alle samlingerTilleggstjenester
Aktivering av ExorLive-integrasjon
Aktivering av ExorLive-integrasjon
Oppdatert for over 6 måneder siden

Aspit kundestøtte håndterer kun ExorLive-henvendelser relatert til innloggingsproblemer. Alle andre henvendelser må tas direkte med ExorLive.

Hvis ExorLive ikke har blitt aktivert vil brukere motta følgende melding når de prøver å logge inn:

image.png



Det er viktig at første bruker som aktiverer Exorlive i journalsystemet er administratorbrukeren ført opp i Exorlive. Dette kan sjekkes ved å logge inn her: https://auth.exorlive.com/signin/?culture=nb-NO

image.png



Administratorbrukeren må gjøre følgende for å aktivere Exorlive-integrasjonen:

  • Åpne journalsystemet ➜ Åpne Verktøy – Administrasjon

  • Naviger til Eksterne Tjenester – Exorlive

  • Fyll inn "ExorLive Brukernavn": (epostadresse brukt for Exorlive-konto)

  • Huk på "Aktiv konto"

  • Steng Administrasjon-vinduet

image.png

  • Klikk "Yes" i pop-up vinduet

MERK: Dette bekrefter at administratorbrukeren i ExorLive er den brukeren som aktiverer Exorlive i journalsystemet for første gang – Klikk «No» dersom du ikke er administratorbrukeren



Brukere som ikke er tilknyttet organisasjonen i klinikken vil få den meldingen som vist under, eksempelvis hvis de har egne kontoer. Dersom man fortsetter innlogging ved å klikke på "logg inn" vil ExorLive-brukeren deres tilknyttes organisasjonen.






Svarte dette på spørsmålet?